twilight

akhirnya semalem gw jadi nonton Twilight, dan menurut gw itu film keren bangetttt…ya seru, ya romantis, ya keren set/lokasinya…pokoknya two thumbs up dehhh
Kalo ngutip kata2 komentar yg suka ditampilin di sampul DVD, gini nih contohnya :
“awesome”
“very interesting movie this year”
“truly romantic movie”
…apa lagi yahh??!!…

Entah kenapa gw ngeliat sosok Edward itu tetep bikin gw ngeri…mukanya itu kaku banget, pas banget sama sosok vampir (kayak gw pernah liat vampir aja….^_^’).

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s